12 ago 2008

Can Curtius


Han estat uns dies inoblidables, en el meu cas una mica mogudets ,per que vaig acabar fent una cosa que en un principi no m'hauria de haver tocat fer, però he de dir que el cambi no em va desagradar, si no que va fer que encara m'ho passes millor, i es que com sabreu jo tenia que ser l'ajudant del "cuiner", del cual no diré res mes ara per que com sabreu es mereix un fotolog per ell sol, per que es tot un personatge i no precisament agradable.

Deixant aquest tema a part va ser una experiència molt positiva i he de dir que feia temps que no m'ho passava tant be, i nomes puc dir que gracies a tots per fer d'aquests dies els millors de lo que porto d'any.

M'ha agradat tant l'experiència que fins i tot em plantejo fer-me monitor i poder repetir l'any vinent, però això encara s'ha de veure per que de moment tinc altres temes a resoldre abans de fer aquest pas, que de segur faré de aquí no gaire temps.
Els propers dies aniré posant mes fotos i també explicaré mes coses de les colònies.

Petons a tots.

No hay comentarios: